Friday, July 18, 2014

TAG| Hoe goedkoop ben jij?

Heey allemaal laatst zat ik oude filmpjes van furtjuh te kijken en toen zag ik een hele leuk tag er tussen staan,
Namenlijk de hoe goedkoop ben jij tag.
Mij leek het super leuk om die tag te doen dus ik besloot de tag te doen, En de tag op mijn blog te zetten.
Je kan ook zelf meedoen met pen en papier.
Dus pak alvast pen en papier er bij voordat je verder gaat lezen.
Veel plezier met lezen!!

Uitleg:

Je krijgt een woord bijvoorbeeld snurken 10,00 euro , en dan moet je opschrijven of je het wel of niet gedaan hebt als je het wel gedaan.
Als je het al een keer gedaan hebt krijg je het bedrag dat er achter staat
En als je het nog nooit hebt gedaan krijg je niks.
Aan het eind tel je alles bij elkaar op en dat weet je hoe duur of goedkoop je bent.


1. Seks 10 euro
Mijn antwoord: Nee want ik ben daar nog te jong voor.

2. Roken 3 euro
Mijn antwoord: Ja ik heb het een paar x gedaan met een vriendin maar ik ben er alweer mee gestopt.

3. Dronken 7 euro
Mijn antwoord: Nee want ik heb nog nooit bier op.

4. Skinnydippen 5 euro
Mijn antwoord: Nee ik weet geneens wat dat is.

5. Zoenen ander geslacht 5 euro
Mijn antwoord: Nee....

6. Zoenen zelfde geslacht 5 euro
Mijn antwoord: Nee gelukkig niet.

7. Vechten 10 euro
Mijn antwoord: Ja ik had x ruzie met een jochie, dus toen trekte die aan mn haar. en ik trapte hem keihard in zijn ballen...

8. Uitgezet 5 euro
Mijn antwoord: Nee gelukkig niet. 

9. Orale seks gegeven 10 euro
Mijn antwoord: Nee ben nog veelste jong daarvoor.

10. Orale seks ontvangen 10 euro
Mijn antwoord: Nee ben nog veelste jong daarvoor.

11. 112 bellen prank call 3 euro
Mijn antwoord: Ja ik was een x met een vriendin aant spelen, En toen leek ons het lolig om de politie op te bellen.Toen gingen we de politie bellen en kregen we een vrouw aan de telefoon, Maar Wij drukte snel weg.
Later belde ze boos terug en mijn broer nam op en zei tegen mijn moeder dat ik de politie had gebeld.
Ze was echt super boos. ik denk dat ik toen in groep 6 zat ofzo.

12. Diefstal 2 euro
Mijn antwoord: ja ik heb wel eens met een vriendin bij de kruidvat snoepjes gehad uit de snoepbakken,
En buiten lekker opgegeten.

13. Slapen in de klas 50 cent
Mijn antwoord: Nee de lessen zijn wel oersaai maar ben nog nooit in slaap gevallen.

14. Drugs 5 euro
Mijn antwoord: Nee en dat hoef ik ook nooit.

15. Haar verven 50 cent
Mijn antwoord: Nee maar ik wil het ooit nog bruin verven.

16. Als je met iemand hebt gedaan die 3 jaar ouder is  3 euro
Mijn antwoord: Nee nog een keer ik ben daar te jong voor.

17. Als je met iemand gedate hebt van 18 jaar of ouder 4 euro
Mijn antwoord: Ja toen ik jong was zat ik weleens op msn met pedo's, maar jah dat doe ik nu niet meer.

18. Rol koekjes of snoepjes in 1 keer opgegeten 50 cent
Mijn antwoord: Ja tuurlijk.....

19. In slaap huilen 1 euro
Mijn antwoord: Ja ik had een keer heel zielige droom en daarin zat ik te huilen.

20. Verliefd geweest 4 euro
Mijn antwoord: Ja ik ben al zo vaak verliefd geweest.

21. One night stand 2 euro
Mijn antwoord: Nee wat is dat??

22. Betrapt 1 euro
Mijn antwoord: Ja een keer toen ik snoepjes steelde had een vrouw ons door, en toen moesten we alles terug leggen.

23. Opgepakt 5 euro
Mijn antwoord: Nee gelukkig.

24. Plassen in het zwembad 50 cent
Mijn antwoord: Ja wie doet dat nou niet.

25. Spijt van iets 3 euro
Mijn antwoord: Ja van een ruzie die mijn schuld was.

26. Buitenland ben geweest 5 euro
Mijn antwoord: Ja naar Belgie, Luxemburg, Frankrijk.

27. Middelbare school afgemaakt 2 euro
Mijn antwoord: Nee ik ga nog maar in de 2e.

28. Geprobeerd geesten op te roepen 1 euro
Mijn antwoord: Nee....

29. Vervolgstudie afgemaakt 3 euro
Mijn antwoord: Nee moet eerst nog proberen de middelbare school te halen.

30. Als je mijn site leuk vind 1 euro
Mijn antwoord: Ja ik vind het leuk artikelen te schrijven :P




Zo dit was het artikel alweer ik ben 39 euro waard
Vond je dit nou een leuk artikel laat dan een comment achter
Doeeii xxx




No comments:

Post a Comment