Tuesday, July 15, 2014

1 lekkere smoothie!!

Heei vandaag laat ik mijn favoriete  smoothie zien die ik heel erg lekker vind.
De smoothie is heel erg gemakkelijk te maken. veel plezier met lezen

Aardbei en vanille shake

Aardbei en vanile shake

Porties : 2

ingrediënten

115 gr aardbeien
225 ml melk
4 eetlepels vanilleyoghurt
1/2 theelepel vanille-extract
Bereidingswijze

Voorbereiding: 3min  ›  Bereiding: 4min  ›  Klaar in:7min

Was en ontkroon de aardbeien. Doe ze in de keukenmachine met de resterende ingrediënten. Meng tot een gladde massa. Serveer het koud

Bedankt voor het lezen, laat please een reactie achter
ps: ik was helemaal vergeten dat het vandaag tijd was voor een artikel, dus vandaar dat het artikel kort is. Sorry daarvoor!!
Ik heb trouwens besloten dat ik op dinsdag kort artikel ga plaatsten en vrijdag een lang artikel IVM de tijd

No comments:

Post a Comment